Clubsponsor

Aangezien vv Zwanenburg een non-profit organisatie is, zijn wij voor onze inkomsten voor een groot gedeelte afhankelijk van sponsoren; mensen en bedrijven die ons een warm hart toe dragen!

Uw sponsorbijdrage wordt bijzonder op prijs gesteld. Met de ontvangen sponsorbijdragen worden tal van doelstellingen van vv Zwanenburg verwezenlijkt. Bijvoorbeeld het inzetten van voldoende voetbalmaterialen, het faciliteren van vrijwilligers, het onderhouden van onze prachtige accommodatie, het kledingfonds en het organiseren van tal van (jeugd)activiteiten.

Er zijn 3 verschillende clubsponsorpakketten. Hieronder ziet u wat de pakketten inhouden.

Clubsponsor Goud

• 2 x Big bord hoofdveld bij kantine en buitenkant bij kantine 400 cm x 65cm
  • Veldbord hoofdveld 230 cm x 60 cm
  • Advertentie en link op website