Aanmelden verenigingstaak

Het aanmelden voor een verenigingstaak is heel simpel. Via onderstaand formulier kun je je voorkeurstaak doorgeven. Je kunt 3 voorkeurstaken opgeven. Bij de indeling wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met je voorkeurstaak. We kunnen niet garanderen dat je altijd op je 1e voorkeurstaak wordt ingedeeld, bijvoorbeeld doordat we al voldoende vrijwilligers voor die taak hebben. Je wordt dan automatisch ingedeeld op één van je andere voorkeurstaken.

Je kunt altijd contact opnemen met Dirk Jan of Nathasja als je vragen hebt. Dat kan via vrijwilligers@vvzwanenburg.nl of je stuurt een Whatsapp voor vragen over je kantinedienst. (App naar Nathashja)

Je vindt hier meer informatie over hoe het werkt met punten en voor welke commissiefuncties we mensen zoeken.

Taken

De taken zijn:

• Kantinedienst zaterdagmorgen van 08.00-13.00u
  • Kantinedienst zaterdagmiddag van 13.00u-18.30u
  • Kantinedienst zondagmorgen van 9.15u-13.00u
  • Kantinedienst zondagmiddag van 13.00u – 18.30u
  • Schoonmaak kantine, iedere 2 weken op maandag van 19.00u – 21.00u

Wil je scheidsrechter of spelbegeleider zijn? Stem dat dan af met de teammanager van het team. Heb je interesse in een commissiefunctie? Neem dan contact op met Dirk Jan.

Aanmelden met een groep

Je kunt je individueel aanmelden maar je kunt je ook met een ploeg aanmelden. Zet dan even bij de opmerkingen met wie je graag wilt staan. Wij proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden.