Aannamebeleid vv Zwanenburg

Vv Zwanenburg voert een aannamebeleid conform de richtlijnen van NOC*NSF en de KNVB. Wij doen dit om de veiligheid binnen onze vereniging te waarborgen.

Er wordt ook gewezen op de Gedragsregels seksuele intimidatie, die door NOC*NSF zijn opgesteld.

Uiteraard wordt de vrijwilliger gewezen op de Verenigingsstatuten en het Huishoudelijk Reglement van vv Zwanenburg.

Trainers en teammanagers

• Er wordt een kennismakingsgesprek gehouden met elke nieuwe trainer/teammanager door de TC en/of HJO
  • Er wordt naar de benodigde competenties gevraagd
  • Indien nodig worden er referenties gevraagd
  • Er zal een VOG worden aangevraagd, indien niet in bezit.
  • De aspirant trainer of teammanager zal op de hoogte gesteld worden van de gedragscodes van de vereniging.

Commissieleden

• Er wordt een kennismakingsgesprek gehouden met het verantwoordelijk bestuurslid en / of de verenigingsmanager
  • Er wordt naar de benodigde competenties gevraagd
  • Indien nodig worden er referenties gevraagd
  • Er zal een VOG worden aangevraagd, indien niet in bezit en indien het nodig is bij het functieprofiel
  • Het commissielid zal op de hoogte gesteld worden van de gedragscodes van de vereniging.