Verenigingstaak in Voetbal.nl app

De Voetbal.nl app is er niet alleen om het programma, uitslagen en standen te bekijken, maar je kunt hem ook gebruiken voor de verenigingstaken. Via de app kun je zien wanneer je ingeroosterd staat voor een verenigingstaak en je kunt zien wat de status is van je verenigingstaken (hoeveel punten heb je al behaald).

Het is belangrijk dat je in Voetbal.nl hetzelfde e-mailadres gebruikt als het e-mailadres zoals dat bij ons bekend is. Wil je je e-mailadres bij ons wijzigen? Stuur dan een e-mail onder vermelding van de lidgegevens (naam / team) naar ledenadministratie@vvzwanenburg.nl.

Ga voor het opgeven van je voorkeurstaken naar menu item Instellingen (linksboven de 3 streepjes) en vervolgens de optie Vrijwilligerstaken. Hier heb je een optie Mijn taken. Je kunt je voorkeurstaak/-taken aanvinken. Door op de verenigingstaak te klikken, zie je ook meer informatie over de taak (tijden en te behalen punten).

Beschikbaarheid

Ga voor het opgeven van je beschikbaarheid naar menu item Vrijwilligerstaken. Hier heb je een optie Mijn beschikbaarheid. Je kunt aangeven op welke dagen je beschikbaar bent en je kunt de tijden aanpassen waarop je beschikbaar bent.

Status

Ga voor een overzicht van reeds behaalde punten naar menu item Vrijwilligerstaken. Hier heb je de optie Status. Je ziet hoeveel punten je hebt behaald en hoeveel punten je moet behalen.

Vragen over Voetbal.nl app

Heb je vragen over de app? Hoe kun je je aanmelden etc? Kijk dan op deze pagina met uitleg.