onze sponsors

Hoofdsponsors

Bij vv Zwanenburg zijn Kesbeke Fijne Tafelzuren BV en Drukkerij Koopmans de hoofdsponsors van onze mooie vereniging

Dames 1

Voor ons Dames 1 team hebben wij met ingang van seizoen 2022-2023 een nieuwe shirtsponsor gevonden. New York Pizza Zwanenburg zal voor een minimale periode van 5 jaar sponsor zijn van het wedstrijdshirt. Vanuit vv Zwanenburg zijn wij verheugd met deze samenwerking.

Jeugdsponsors

Om onze jeugd te voorzien van ons mooie tenue staat op de voorzijde van de shirts van de jeugdteams door wie zij worden gesponsord: A&A Glashandel doet dit voor de O-9, van Beem voor de O11 en O13 , Kesbeke Fijne Tafelzuren de O15 en O17 teams.

Vanuit onze maatschappelijke verantwoordelijkheid staat op achterzijde van de shirts van alle jeugdteams het logo van KIKa i.s.m. Kesbeke.

In het najaar sponsort Kesbeke Fijne Tafelzuren BV het Kesbeketoernooi.

Overige sponsors

Naast bovenstaande bedrijven sponsoren ook nog heel veel andere bedrijven en ondernemers onze vereniging.