vv Zwanenburg 1

De vooruitblik voor zondag 27 januari

Vooruitblik

Een vooruitblik met een vraagteken. Op het moment van schrijven is het nog onduidelijk of het programma zondag doorgang kan vinden. De zaterdagcompetitie is grotendeels afgelast.
Maar het weer is toch aan het veranderen en daarom toch maar even de “Glazen Bol” uit de kast gehaald.

(Update zaterdag: Er geldt zondag geen algehele afgelasting voor de categorie A-competities in de districten West I en West II. Redactie)

Het afgelopen weekend was natuurlijk voor een ieder die Zwanenburg een warm hart toedraagt, enorm somber. Een start na de winterstop met een inktzwarte rand. Zwanenburg trakteerde de volgers op weinig moois en de tegenstander kon er met de punten vandoor gaan. Meer moet er niet over worden geschreven.
Natuurlijk blijven er nog een heleboel mogelijkheden om het tij te keren, maar het is wel oppassen geblazen. We hebben de rode lantaarn weer in handen. Real Sranang kreeg deze week de punten terug die men had moeten inleveren vanwege ongeregeldheden in de wedstrijd tegen Bloemendaal. Ook Bloemendaal behaalde punten en men verwacht van deze ploeg weer hetzelfde als vorig jaar. Dus een revival in de tweede seizoenshelft. De andere startploegen staan nog steeds op gepaste afstand.
Verder wonnen alle koplopers en valt natuurlijk op dat IVV en HBC net als AJAX en PSV wel erg boven de rest uitsteken.

Alle uitslagen staan hieronder:
Alliance’22 – SV Diemen 2-3
Real Sranang – IVV 0-5
DCG – Sp. Martinus 3-2
De Meer – HBC 0-6
VVH/Velserbroek – Bloemendaal 1-2
Zwanenburg – VSV 1-4
Ouderkerk – ZSGOWMS 1-3

Het komend weekend zijn er de volgende wedstrijden in de 3e klasse C. Daar zijn weer leuke wedstrijden bij en met een heel klein beetje hoop, zijn hie onder de voorspellingen.

Bloemendaal – Alliance’22 2
Diemen – Real Sranang 1
IVV – HBC 3
Sp. Martinus – De Meer 1
VSV – VVH/Velserbroek 3
ZSGO/WMS – DCG 3
Zwanenburg – Ouderkerk 3

Zwanenburg krijgt dus wederom een thuiswedstrijd. De tegenstander is Ouderkerk en gezien het beeld uit de heenwedstrijd moeten er mogelijkheden zijn om in ieder geval een punt te behalen. Maar dan moet er geen sprake zijn van een algehele black out bij de ploeg.
Laten we daar maar vanuit gaan en dan zien we u graag om 14.00 uur op ons Sportpark. Wij zien u allen graag zondag!