vv Zwanenburg 1

De Vooruitblik voor 4 nov 2018

Helaas was mijn voorspelling voor ons eigen team opnieuw niet goed. Zwanenburg 1 verloor jammer genoeg opnieuw onverdiend. Maar het blijft een voetbalwet. Degene die de meeste doelpunten maakt, die wint. En dat was DCG. Op zich viel het allemaal tegen wat DCG liet zien, maar de ploeg had wel genoeg kwaliteit om de 3 punten mee te nemen en dus bovenin mee te blijven doen. Ook onze vorige tegenstander; De Meer deed goede zaken en nam de punten mee uit Diemen. (2-3) Verder moeten we ook aanstaande zondag alert zijn, want Ouderkerk won geheel tegen de verwachting in van Alliance’22. Het was op zich een beetje een korfbaluitslag (4-3), maar de punten waren wel binnen voor de thuisploeg. En elk punt is meegenomen in het rechterrijtje.

De andere wedstrijden kenden een uitslag die in de lijn der verwachtingen lag. IVV was opnieuw de sterkste en nu werd Bloemendaal verslagen met 0-3. Ook Sporting Martinus pakte de draad weer op en versloeg thuis real Sranang met 2-1. HBC was de sterkste tegen VSV, maar soepel ging het niet en de 1-2 is ook niet gigantisch. Wedstrijd 7 was de ontmoeting tussen ZSGOWMS en VVH/Velserbroek. Hier voldeed de thuisploeg aan de verwachtingen en won met 4-1.

Dat brengt dan de volgende stand in de onderste regionen. Zwanenburg heeft de rode lantaarn en daarna volgen Bloemendaal, Diemen en VSV met 3 punten en daar net boven staan Ouderkerk en VVH/Velserbroek met 6 punten.

Aanstaande zondag zou onze hoofdmacht dus eigenlijk de punten moeten veroveren in Ouderkerk om zo een beetje weg te komen van de onderste plek. We hopen daar allemaal op en gunnen het de spelers en begeleiding ook. Het wordt dus even afwachten.

De andere wedstrijden in deze competitieronde zijn:

Alliance’22 – Bloemendaal – 1

DCG – ZSGOWMS – 3

HBC – IVV – 2

de Meer – Sp. Martinus – 2

Ouderkerk – Zwanenburg – 2

Real Sranang – Diemen – 1

VVH/Velserbroek – VSV – 3

Opnieuw een mooi rijtje voorspellingen en een paar leuke wedstrijden op het programma. Er gaat ook duidelijkheid komen wie de echte sterke ploegen zijn, want de nummer 1 t/m 4 treffen elkaar.Aanstaande zondag kunt u voor Zwanenburg 1 terecht in Ouderkerk en de wedstrijd begint weer om 14.00 uur en staat onder leiding van scheidsrechter Dhr. Y Wardougan.