De vooruitblik 13  –  Inhalen en start 2

Vooruitblik

De inhaalwedstrijd op zondag 17 december leverde dus weinig moois op voor onze mannen. Op het veld van VSV werd helaas opnieuw een nederlaag geïncasseerd. Dit maakt de opdracht voor de tweede seizoenshelft er niet makkelijker op. Er moet geknokt worden voor lijfsbehoud en in ieder proberen boven de gevarenzone uit te komen.

De start na de winterstop begint met een restant van het eerste deel van de competitie met een inhaalwedstrijd tegen  en in Bergen en daarna nog een uitwedstrijd tegen RKEDO en een thuiswedstrijd tegen Hercules Zaandam. Daarna beginnen we met de terugwedstrijden.

Om een beetje aan te haken zal er in ieder geval tegen Bergen en RKEDO gewonnen moeten worden en daarna moeten we aan zien waar het uit gaat komen.

De periode voor de winterstop is namelijk niet geworden wat er van werd verwacht. Een tegenvallende plek in de onderste regionen en veel mutaties in de opstellingen door blessures, ziektes en vakanties.  Dat maakt het niet gemakkelijker voor de technische staf om een representatief team het veld in te sturen.

Op zich is het natuurlijk nog steeds een amateursport die wordt beoefend, maar het is en blijft vreemd dat de ploeg regelmatig spelers mist die afwezig zijn ivm een korte vakantie o.i.d. Misschien ben ik van een uitstervend ras, maar ik kan dat niet altijd helemaal volgen.

Laten we er voor gaan om de tweede seizoenshelft “de huid zo duur mogelijk te verkopen” en er met elkaar voor 200 % voor te gaan

Alle uitslagen van de inhaalronde waren:

VSV – Zwanenburg 2-0

Limmen – RKEDO 3-0

SSA-SJO VV Egmond – Hercules Zaandam 2-1

Het programma voor de  tweede inhaalronde is beperkt:

VV Bergen – Zwanenburg  2

Koedijk – Limmen 2

Zwanenburg gaat dus zondag voor deze tweede  inhaalwedstrijd naar Bergen om daar in het veld te komen tegen de rode lantaarndrager. Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee en wees dus alert.

De wedstrijd begint om 14.00 uur en de scheidsrechter is dhr. L Blank .

Het adres is: sportpark de Kieft, Groeneweg 5 1861 PH Bergen. Het was bij het binnenkomen van Bergen via de provinciale weg direct bij de rotonde de 3e afslag. Laat u dus niet naar het oude complex sturen.

Tot ziens in Bergen