Team van de week 23/24!

Het team van de week wordt mede mogelijk gemaakt door:

Zondag 24 september start de Zondag 1 met de competitie. Op deze dag starten we ook weer met “Het team van de week”.

Dit jaar hebben we een paar kleine aanpassingen gedaan aan het spel “Latje trap”:

Het team van de week wordt samen met een begeleider van het team om 13.00 uur bij VV Zwanenburg verwacht. Daar krijgt het team een patatje en een AAtje. Daarna kan het team de warming up van het eerste elftal bekijken Twee spelers van het team worden vooraf uitgekozen door de trainer om de aftrap te mogen doen bij de wedstrijd van het eerste elftal. In de rust van de wedstrijd gaat het team “Latje trappen”. Elk team krijgt 7 minuten om zo vaak mogelijk de bal op de lat te trappen. Elk bal op de lat is twee punten. De bal op de paal is één punt waard. Als de tijd om is, mag er nog een laatste bal geschoten worden. Die is vijf punten waard als die op de lat wordt geschoten! Natuurlijk maken we ook een teamfoto aan het eind en ze krijgen nog iets leuks! De score wordt bijgehouden en het beste team aan het einde van het seizoen wordt in het zonnetje gezet. Na het spel is een ieder vrij om naar huis te gaan of om de wedstrijd af te kijken. Dit jaar is er ook voor iedere speler die aanwezig is een presentje. Dit is mogelijk gemaakt door de twee sponsoren: Blanc Promote Textiel en Bijles op Maat.

Aankomende thuiswedstrijd is de JO10-1 aan de beurt om te starten. We zijn benieuwd welke score de JO10-1 gaat neerzetten!

We hopen dat dit team weer veel support krijgt tijdens het spel!