Meld je aan voor je verenigingstaak

De eerste wedstrijden zijn al weer gespeeld. We hopen dat jullie dit jaar weel veel voetbalplezier beleven.

Al eerder hebben wij u bericht over de verenigingstaken binnen de club. Dit voetbaljaar hebben wij namelijk ook weer jouw hulp nodig om alle taken binnen de voetbalvereniging in te vullen!

De facturen voor de contributie zijn inmiddels al verzonden. Maar het is nog steeds belangrijk dat je je aanmeldt, dan kan nog steeds. Ook als je al jaren een taak uitvoert. Als u zich tijdig aanmeldt, kunnen we de verenigingsbijdrage nog tijdig verrekenen. Dat scheelt weer! We rekenen dan uiteraard op je!

Vul nu via deze link in welke taak jij dit seizoen gaat vervullen:

Aanmelden verenigingstaak – vv Zwanenburg

Mocht je toch de keuze maken om de verenigingstaak toch af te kopen dan kost je dat nu dus 150 euro. Dit bedrag is afgesproken in de extra ledenvergadering eind vorig seizoen.

Wil je meer weten over protocol verenigingswerk, kijk hier:

Protocol verenigingswerk – vv Zwanenburg

Met de inkomsten vanuit de afkoop zullen er mensen ingehuurd worden die bijvoorbeeld de werkzaamheden in de kantine, schoonmaakwerk etc. voor de verenging zullen uitvoeren. Uiteraard gaan wij ervan uit dat zoveel mogelijk leden en/of hun ouders zich opgeven voor een verengingstaak. Want samen de voetbalclub runnen is toch ook enorm leuk en vooral ook gezellig!

Samen zijn wij VV Zwanenburg, een dorpsclub waar het goed geregeld is voor iedereen, en een voetbalclub waar je met plezier kunt voetballen. Dus doe mee en schrijf je in voor je verengingstaak.

Iedereen alvast bedankt voor alle hulp en inzet voor VV Zwanenburg in seizoen 2023-2024. Wij hebben er zin in.

Met sportieve groet,

Bestuur VV Zwanenburg

Wil je weten wat je kunt betekenen in taken, functies, vacatures? Kijk dan hier:

Onze club van Morgen – vv Zwanenburg