Vrijdagavond 13 oktober Veteranentoernooi

Het Veteranentoernooi wat op vrijdagavond 13 oktober stond gepland gaat helaas niet door. Vanwege het achterblijven van de aanmeldingen is besloten om het toernooi een andere keer te organiseren.

Wij houden u op de hoogte van een nieuwe datum.

Op vrijdagavond 13 oktober vanaf 19:00 het veteranentoernooi 35+ gehouden bij vv Zwanenburg. Na het grote succes van de toernooien de afgelopen jaren zetten wij deze mooie traditie voort.

Dit jaar in een iets andere vorm. Er zal dit jaar geen BBQ zijn. Wel zal deze avond een zanger en/of DJ aanwezig zijn.

Elkaar weer eens zien en spreken is belangrijker dan de wedstrijdjes. Ook de herinnering aan (oud) leden die ons inmiddels ontvallen zijn, zal een onderdeel van deze dag zijn.

We gaan spelen in 2 categorieën: 5 tegen 5 op een kwart veld en wandelvoetbal 5 tegen 5 op het miniveld formaat.  Wandelvoetbal voor leden en oud-leden met stramme knieën en enkels die geen risico’s willen lopen op blessures.
Gewoon voetbal 5 tegen 5 op een kwart veld voor de eeuwig jonge talenten van boven de 35 jaar.

Meld je aan voor dit toernooi via onderstaand formulier.

Voor vragen kunt altijd contact opnemen met loet.piels@kpnmail.nl of via Whatsapp naar Loet

Bekijk hier de foto’s van 2022!