Mister Schoolvoetbal Rien Kruijt in het zonnetje

Na ruim 30 jaar organisatie Schoolvoetbal Zwanenburg / Halfweg houdt Rien het voor gezien. Heel veel kinderen uit Zwanenburg en Halfweg kennen Rien van het Schoolvoetbal. Volwassenen die vroeger als kind hebben mee gedaan en nu hun eigen kinderen komen aanmoedigen. Rien gold en geldt als een begrip.

Door het schoolvoetbal hebben veel nieuwe leden de weg naar vv Zwanenburg gevonden. Het bestuur van de vereniging is daarvoor dan Rien ook zeer dankbaar.

Afgelopen maandag heeft het bestuur Rien namens de vereniging in het zonnetje gezet. Bekend is dat Rien een ‘klein beetje’ Rolling Stones fan is. Maar naast zijn Stones is er sinds een tijdje een nieuwe passie bij gekomen, namelijk het vliegen. Als dank voor het jarenlang organiseren van het schoolvoetbal heeft de vereniging Rien een vlucht in de flight simulator in Lelystad cadeau gedaan. Hij vliegt er bij ons zeker niet uit maar hij gaat binnenkort vv Zwanenburg vanuit de lucht zien terwijl hij een Boeing 777 aan de grond zet.

Rien, namens de vereniging nogmaals hartelijk dank!

Het bestuur van vv Zwanenburg