Onthulling nieuw advertentieplatform

Eindelijk was het zo ver. Op maandag 29 mei is het nieuwe advertentieplatform bij vv Zwanenburg onthuld. Een prachtig mooi en groot LED-scherm op de plaats waar het oude scorebord stond. Het scherm biedt vele mogelijkheden zoals het weergeven van advertenties maar het kan ook als scorebord fungeren. Het geeft ons als club nieuwe mogelijkheden op het gebied van sponsoring.

Voor de wedstrijd vv Zwanenburg – SVA zijn de mensen bedankt die het scherm mede mogelijk hebben gemaakt. Onze voorzitter Oos Kesbeke heeft de mensen allemaal in het zonnetje gezet. Uiteindelijk heeft Mary Singer het scherm onthuld.

Het plaatsen van het scherm is mogelijk gemaakt door een aantal partijen. Onze grote sponsor New York Pizza Zwanenburg heeft een grote financiële bijdrage geleverd. Daarnaast heeft de firma R. Breure ons vreselijk geholpen door het aanleggen van de benodigde bekabeling vanuit het kleedkamergebouw naar het scherm.

Tenslotte heeft de vorige organisatie van het jaarlijkse Veteranentoernooi bij haar afscheid een forse donatie gedaan aan de club met als uitdrukkelijke wens van wijlen Ger Singer dat de bijdrage besteed zou worden aan een nieuw scorebord. Charles de Leeuw heeft namens de vrienden van het veteranentoernooi het aanwezige publiek nog toegesproken.

(foto’s: Peter Vreeswijk)

Charles de Leeuw namens Vrienden van Veteranentoernooi