De vooruitblik 14 – Een weekend vrij. .

Vooruitblik

Een heerlijke zondag was het op 29 januari voor de mannen van Zwanenburg. De vraag of het aanhaken of afhaken zou worden, werd beantwoord met een fijne overwinning op Hercules Zaandam.  Dat de concurrenten Swift, VSV en SV Assendelft geen punten lieten liggen was natuurlijk jammer. Hierdoor kwamen we niet dichterbij, maar het verschil met VSV en Swift is slechts 3 en 2 punten en dat kan dus nog alle kanten op. De afstand naar de ploegen onder Zwanenburg groeit wel en dat is lekker en zorgt er voor dat we niet direct in de gevarenzonen zullen komen.

De volledige uitslagen van speelronde 13 zijn:

TOG – RCZ 4-1

Sp. Krommenie – Swift 3-4

VSV – TABA 6-0

Zwanenburg – Hercules Zaandam 2-1

Nieuw West – SV Assendelft 0-5

WSV’30 – Alliance’22 2-1

Ankaraspor is vrij

Speelronde 14 is voor Zwanenburg een vrij weekend. Door het wegvallen van Schoten zijn wij nu weer de club zonder wedstrijd. Natuurlijk is er voor de liefhebbers wel het e.e.a. te beleven. In Assendelft is er de ontmoeting tussen de koploper en VSV. Voor VSV natuurlijk een belangrijke wedstrijd, want bij winst van Assendelft zal het verschil 9 punten worden.

Wint VSV dan komen ze op 3 punten. De andere wedstrijden lijken veelal een overwinning voor de thuisploeg op te leveren. Alleen de wedstrijd tussen RCZ en Swift zou winst moeten brengen voor de bezoekers.

Verder valt er niet veel te vertellen. Zondagavond heb ik als schrijver ook een vrije avond en dus volgt er aan het eind van de volgende week weer een Vooruiblik……..

Het complete programma voor speelronde 14 en de voorspellingen zijn:

WSV’30 – Ankaraspor 1

Alliance’22 – Nieuw West 1

SV Assendelft – VSV 1

Hercules Zaandam – Sp. Krommenie 1

TABA – TOG 1

RCZ – Swift 2

Zwanenburg is vrij

Zwanenburg speelt aanstaande zondag dus niet, maar volgende week is er de return van de wedstrijd tegen Alliance’22. We willen dan een kleine revanche voor de ongelukkige nederlaag van  2 oktober vorig jaar.

De wedstrijd begint om 14.00 u. en de scheidsrechter is dhr. A Essaghir.

Tot ziens.