De vooruitblik 8 – Een revanche ?

Vooruitblik

De vorige competitieronde leverde toch een kleine teleurstelling op, want ons team had gewoon moeten winnen en voor de 3e keer op rij had het afgelopen zondag een dubbele overwinning moeten opleveren voor zowel Zwanenburg 1 als Zwanenburg 2. Het tweede team zette de opmars voort en won opnieuw. Heel mooi en natuurlijk hopen we dat de mannen van Mark von Mauw en Frank Mulder ook aanstaande zondag weer winnen tegen Sp. Martinus.  Succes !!

Zwanenburg 1 ging dus in de slotminuten met een “missertje” van het veld. Maar zoals ook in het verslag van de wedstrijd in het Haarlems Dagblad te lezen viel was de nederlaag niet terecht en lieten de mannen mooi voetbal zien.

VSV is ons nu voorbij, maar we staan nog steeds op de 4 e plek en de ploegen die bij ons in de buurt staan, laten zo af en toe ook punten liggen. Er is dus niets aan de hand en we gaan gewoon weer verder en natuurlijk willen we zondag revanche, maar ook in de terugwedstrijd tegen VSV over enkele maanden gaan we voor een revanche…….Afgesproken?

De volledige uitslagen van speelronde 6 zijn:

Swift – WSV’30 3-1

TOG – Ankaraspor 0-0

VSV – Zwanenburg 1-0

Sp. Krommenie – Nieuw West United 2-1

SV Assendelft – RCZ 4-2

TABA – Alliance’22 4-1

Hercules Zaandam vrij

Het programma voor het komend weekend is niet echt super. De leider in onze klasse, SV Assendelft, heeft een vrij weekend en de andere volgers hebben op zich niet zulke moeilijke opdrachten. Swift gaat naar Ankaraspor en VSV ontmoet RCZ. Een leuke wedstrijd kan er komen in Haarlem. Daar speelt Alliance”22 tegen Hercules Zaandam.

Zelf krijgen we bezoek van een nieuwe onbekende ploeg. Sporting Krommenie uit dezelfde plaats komt naar de Populierenlaan.

We gaan voor de volle winst en de mannen van aanvoerder Jordy Vierbergen zullen met een volledig fitte ploeg alles gaan doen om de mooie reeks weer op te pakken.

Het complete programma voor speelronde 7 en de voorspellingen zijn:

Zwanenburg – Sp. Krommenie 1

Nieuw West – TOG 1

Ankaraspor – Swift 2

WSV’30 – TABA 1

Alliance’22 – Hercules Zaandam 2

RCZ – VSV 2

Zwanenburg speelt zondag 20 november weer thuis en de tegenstander is Sp. Krommenie. .

De wedstrijd begint om 14.00 u. en de scheidsrechter is dhr. Bram Bos.

Het team van de week is de JO 10-4 en we hopen dat ze een leuke middag hebben en de koploper gaan worden van de “latje trap” competitie.

We gaan weer een leuke middag tegemoet met aan het eind  “live music” en rekenen dus weer  op veel supporters.