De vooruitblik 7 – We gaan verder.

Competitieronde 6 was voor Zwanenburg opnieuw succesvol. Het tweede won weer en ons “vlaggenschip” ging door met de succesvolle serie. Er werd weer een overwinning geboekt en de verliezer was RCZ. Het spel van het team was goed en overtuigend.

In de andere wedstrijden waren er weer een paar verrassingen. Zo speelde VSV gelijk en kon Alliance zijn ongeslagen status niet continueren. SV Assendelft blijft wel doorgaan met de goede serie en staat stevig op plek 1

In de stand staat onze club er goed voor en staan we samen met Swift en Hercules Zaandam op plek 4.

De volledige uitslagen van speelronde 6 zijn:

Nieuw West – VSV 2-2

Ankaraspor – Sp. Krommenie 0-4

WSV’30 – TOG 1-0

Alliance’22 – Swift 1-2

Schoten – TABA 2 (afgelast i.v.m. vertrek Schoten)

SV Assendelft – Hercules Zaandam 3-0

RCZ – Zwanenburg 0-2

Komende zondag is er een nieuwe speelronde waarin er voor ons eigen team veel op het spel staat. De tegenstander is VSV en deze ploeg staat bij ons in de buurt en wil ook graag bovenin meedoen. Swift en Alliance komen tegen elkaar uit en daar gaat het ook bepalen wie er goed mee gaat doen. De andere wedstrijden zijn niet echt spannend al is de ontmoeting tussen TOG en Ankaraspor een uitdaging voor de mensen van Ankaraspor.

Zij staan nog steeds op 0 punten en dat verdienen ze niet echt.

Wat het echt gaat brengen, zullen we zondag gaan zien en dan weten we meer.

Het complete programma voor speelronde 7 en de voorspellingen zijn:

Swift – WSV’30 1

TOG – Ankaraspor 3

VSV – Zwanenburg 3

Sp. Krommenie – Nieuw West United 1

SV Assendelft – RCZ 1

TABA – Alliance’22 2

Hercules Zaandam vrij

Zwanenburg speelt zondag 13 november opnieuw een uitwedstrijd en deze keer gaan we naar Velserbroek om daar de strijd aan te binden tegen VSV.

De wedstrijd begint om 14.00 u. en de scheidsrechter is dhr. B de Meij.

Het sportpark van VSV is de Hofgeest en is te vinden aan de Hofgeesterweg 14, 1991 AD Velserbroek.

We gaan weer een spannende middag tegemoet en rekenen op veel supporters.