De vooruitblik 4 – We gaan er helemaal voor.

Vooruitblik

Allereerst moeten er twee punten worden gecorrigeerd naar aanleiding van de Vooruitblik van vorige week en het verslag. In de vooruitblik mag ik niet meer pessimistisch zijn en zeker geen nederlaag voorspellen en in het wedstrijdverslag stond niet vermeld dat beide doelpunten in de wedstrijd tegen WSV’30 werden gemaakt door Tom van Moorsel. Dat is dan weer klaar.

Afgelopen zondag kwam er toch iets meer duidelijkheid of misschien ook niet.

Dit wordt een seizoen vol met verrassingen. Waar Alliance´22 gewoon doorgaat met winnen en alle critici voorlopig verrast, gaan de voorspelde topploegen nog niet mee doen. VSV draait nog niet en verder zijn er ploegen die er achteraan komen. Maar geen absolute winnaars.

Zelf  konden wij WSV´30 heel goed tegenstand bieden en was een overwinning ook te rechtvaardigen. Dus iedereen kan voor leuke uitslagen zorgen.

Wel zijn er twee `zorgclubs`. Zowel Schoten als Ankaraspor staan nog steeds op ‘0’punten.

In ieder geval kan Zwanenburg een leuk seizoen tegemoet zien en gaan wij er helemaal voor.

De volledige uitslagen van speelronde 3 zijn;

Swift – Hercules Zaandam 2-1

TOG – SV Assendelft 1-4

Sp. Krommenie – Schoten 10-0

VSV – Alliance’22 0-1

Zwanenburg – WSV’33 2-2

Nieuw West – Ankaraspor 2-1

TABA -RCZ 3-5

Het programma voor het komende weekend is op zich aantrekkelijk. Zelf gaan we dus naar de plek van de beste club van Nederland, “de Watergraafsmeer”, om te spelen tegen Ankaraspor. Een ploeg met 0 punten en wij gaan dus voor de volle winst”.

VSV moet nu echt zijn ware aard laten zien en ook de ontmoeting tussen Assendelft en Swift is een leuke wedstrijd.

Verdere ontmoetingen zijn aardig, maar een echte Zwanenburg supporter gaat natuurlijk naar de wedstrijd van onze eigen mannen.

Het complete programma voor speelronde 4 en de voorspellingen zijn:

Ankaraspor – Zwanenburg 2

WSV’30 – VSV 1

Alliance’22 – Sp. Krommenie 1

Schoten – TOG 2

SV Assendelft – Swift 3

Hercules Zaandam – TABA 1

RCZ – Nieuw West 1

Zwanenburg speelt zondag 16 oktober uit in Amsterdam oost / Watergraafsmeer om 14.30 op sportpark Middenmeer, Radioweg 92, 1098 NL Amsterdam.

De scheidsrechter is deze middag; dhr. J (Harry) Haripersad.

Ook al is de reis ver en het parkeren een uitdaging, zien wij toch weer graag veel volgers.