Jeugdvoetbal Nieuws

Welk team verkoopt de meeste loten en wint een Footgolf-uitje?

Help onze vereniging en verkoop samen met je teamgenoten loten via de Grote Clubactie. De opbrengst van de loten is dit jaar voor het verbeteren van onze jeugdopleiding, voor jullie dus!

De komende maand gaan we extra aan de slag om loten te verkopen en ons doel te halen. Doet jullie team ook mee? Het team dat op 25 november a.s. de meeste loten heeft verkocht, wint een Footgolf-uitje met het hele team!

Verkoop je loten eenvoudig met de online verkooplink die je in de mail hebt ontvangen (maandag ontvang je de link nogmaals). Deze kun je via social media of Whatsapp delen met familie en vrienden.

Dit jaar bestaat de Grote Clubactie 50 jaar, dus iedereen die een lot van jou koopt maakt bovendien kans op mooie prijzen.

Doen jullie mee? Samen zijn wij VV Zwanenburg!