A.s. zaterdag 17 september Veteranentoernooi

Op zaterdag 17 september wordt vanaf 14.00 uur het veteranentoernooi 40+ gehouden bij VV Zwanenburg. Na het grote succes van het toernooi vorig jaar zetten wij deze mooie traditie voort. Na afloop is er eten en een feest met diverse artiesten waaronder Michael Agterberg en DJ Gertie Weij.

Elkaar weer eens zien en spreken is belangrijker dan de wedstrijdjes. Ook de herinnering aan (oud) leden die ons inmiddels ontvallen zijn, zal een onderdeel van deze dag zijn.

We gaan spelen in 2 categorieën: 5 tegen 5 op een kwart veld en wandelvoetbal 5 tegen 5 op het miniveld formaat.  Wandelvoetbal voor leden en oud-leden met stramme knieën en enkels die geen risico’s willen lopen op blessures.
Gewoon voetbal 5 tegen 5 op een kwart veld voor de eeuwig jonge talenten van boven de 40 jaar.

Aansluitend bijpraten en de wedstrijdjes analyseren onder het genot van een drankje. Agterberg zal met hun BBQ klaar staan vanaf 17.30 uur. En een feestavond met live muziek zal verzorgd worden vanaf 18.00 tot de late uurtjes.

Meld je aan voor dit toernooi via: loet@greenfoodfinder.nl of via whatsapp naar Loet (telefoonnummer: 06-13746381)

Check hier de teams van vorig jaar!