Aanmelden verenigingstaak

Nog heel even wachten en dan begint het voetbalseizoen weer. De voorbereidingen op het nieuwe seizoen zijn alweer in volle gang. Op de website is informatie te vinden over de voorlopige indeling en het voorlopige trainingsschema. En het betekent ook dat we weer beginnen met het indelen van de verenigingstaken.

Zoals bekend betaal je ieder jaar bij de contributie ook € 75,00 verenigingsborg. Bij het behalen van voldoende punten, kun je de borg terugvragen. We zijn als club erg afhankelijk dat zoveel mogelijk leden hun steentje bijdragen. Dat geldt natuurlijk ook weer voor komend seizoen. En we hopen dat we (weer) op je mogen rekenen. Samen zijn wij vv Zwanenburg.

Aanmelden

Het aanmelden voor een verenigingstaak is heel simpel. Vul via onderstaand formulier je voorkeurstaak in. Ook als je al jaren bardiensten draait of schoonmaakt, is het voor ons fijn om te weten of we weer op je kunnen rekenen. Je kunt ook appen naar Nathasja (06-34291632)

De taken zijn:

• Kantinedienst zaterdagmorgen van 08.00-13.00u
  • Kantinedienst zaterdagmiddag van 13.00u-18.30u
  • Kantinedienst zondagmorgen van 09,00u-13.00u
  • Kantinedienst zondagmiddag van 13.00u – 18.30u
  • Schoonmaak kantine, iedere 2 weken op maandag van 19.00u – 21.00u

Wil je scheidsrechter of spelbegeleider zijn? Stem dat dan af met de teammanager van het team. Heb je interesse in een commissiefunctie? Neem dan contact op met Dirk Jan.

Je vindt hier meer informatie over hoe het werkt met punten en voor welke commissiefuncties werd mensen zoeken.

Aanmelden met groep

Je kunt je individueel aanmelden maar je kunt je ook met een ploeg aanmelden. Zet dan even bij de opmerkingen met wie je graag wilt staan. Wij proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden.

Geen taak

Ook als je geen taak wilt of kunt uitvoeren, is het fijn voor ons om dat te weten. Dan word je ook niet ingedeeld en uitgenodigd voor een bardienst of een schoonmaakdienst.