Nieuws Technische commissie

Voorlopige indeling seizoen ’22/’23

Nog geen teamfoto

Beste Leden,

Het seizoen 2021/22 zit er definitief op en we kijken al weer vooruit naar volgend seizoen: 2022/23.

Ook dit seizoen hebben wij als TC weer onze uiterste best gedaan om de voorlopige indeling voor aankomend seizoen te completeren.

En ook dit seizoen weer de uitdrukkelijke nadruk op ‘VOORLOPIGE INDELING’. Natuurlijk kan er aan het begin van aankomend seizoen nog van alles veranderen.

Maar op basis van de huidige kennis is dit de voorlopige indeling, en zo gaan we aan het begin van het seizoen ‘22/’23 starten met de trainingen.

We zullen ook zeer binnenkort het voorlopige trainingsschema publiceren. Dus houd aub de website in de gaten.

De TC wenst iedereen wel alvast een fijne zomerstop en een heerlijke zomervakantie periode.

Tot snel allemaal!

De TC.

1 reactie

• Goedenmorgen, ik heet Willem Meijer en heb ervaring als jeugdtrainer en scout ik zoek een leuke club waar ik als assistent trainer van JO 14 tot JO 16 selectie mee kan helpen als assistent heb reeds 24 jaar ervaring.
    Ik wil dit geheel vrijwillig doen ( trainings pak is wel makkelijk) .

Vriendelijke groet
    Willem Meijer.