Nieuws Technische commissie Training

VOORLOPIG TRAININGSSCHEMA 2022/23

Dit is een oude versie, kijk voor het laatste schema altijd op https://www.vvzwanenburg.nl/informatie/trainingsschema.

Beste Speler, Trainer en Teammanager,

Voor aankomend seizoen hebben we het voorlopige trainingsschema samengesteld. Het is elk jaar weer puzzelen om met de wensen rekening te houden, en dit is voor nu het beste wat we kunnen bieden.

Zoals tijdens elk begin van een seizoen zullen er nog wat onderlinge afspraken gemaakt gaan worden, en die kunnen tot eventuele veranderingen leiden.

Als deze bevestigde onderlinge afspraken worden doorgegeven aan de TC (tc@vvzwanenburg.nl) zullen ze ook in een nieuwe versie van het trainingsschema 2022/23 worden over genomen en op de website worden geplaats.

Omdat we dit seizoen voor de gehele jeugd gaan beginnen met de interne voetbalschool JRA hebben we vast gesteld dat de eerste trainingen in de week van maandag 29 augustus zullen gaan starten.

Via het bijgevoegde trainingsschema en de eerder geplaatste voorlopige indeling kan je dus zien op welke dag en in welk tijdslot jouw trainingsdagen zijn.

Let op, het eerste weekend daarna (3 en 4 september) start de jeugd competitie al met de eerste wedstrijd van FASE 1. Alle jeugdteams spelen 2022/23 in 3 (heel veld) of 4 fases (kwart/half veld).

Bij teams op heel veld staat FASE 1 voor het beker toernooi.

De senioren teams staat het vrij te gaan beginnen met trainen wanneer zij willen, als er maar rekening wordt gehouden met het voorlopige schema.

Natuurlijk kan er tijdens de aankomende periode nog worden uitgeweken naar een grasveld, want het is nog vrij lang licht.

Op deze manier zou je kunnen afwijken van het schema totdat trainen op een verlicht kunstgras veld noodzakelijk wordt.

Let op: bijna alle teams zijn ingeschreven voor de beker competitie, en de eerste beker wedstrijd is ook in weekend van 3 en 4 september.

Voor de zaalvoetbal teams; de eerste beker wedstrijden van de competitie 2022/23 zijn in de week van 5 tot 11 september, en de competitie start in de week van 12 tot 18 september.

Inmiddels zijn de competities van de teams die A-categorie spelen (ZON 1 en 2, VR 1 en ZAT 1) bekend en zichtbaar via je voetbal.nl app.

De ingedeelde competitie voor de beker en de B-categorie teams zal binnenkort bekend worden, dus houd je voetbal.nl app in de gaten.

Vanuit de TC wensen we jullie een hele fijne zomervakantie!

Tot snel.