Voorlopige indeling 2021 – 2022

Nog geen teamfoto

Zo aan het einde van een knotsgek seizoen 2020/21, met helaas heel weinig competitie wedstrijden, heeft de TC gewoon weer de taak om de voorindeling voor het volgend seizoen te gaan voorbereiden.

Net als voorgaande jaren willen we de voorlopige indeling voor seizoen 2021/22 alvast delen voordat iedereen op zomervakantie weg is. Dit jaar doen we dat voor zowel de VELDVOETBAL als de ZAALVOETBAL TEAMS.

Dus hierbij de eerste versie van de VOORLOPIGE INDELING seizoen 2021/22. Dit is allemaal natuurlijk onder voorbehoud, maar geeft een goede indicatie weer.

Tevens zijn de reeds bekende begeleiders aangegeven, en, daar waar we als TC nog geen invulling hebben kunnen geven, staat “vacature” vermeld. Net als voorgaande seizoen zullen de reeds bekende begeleiders worden uitgesloten van het betalen van de vrijwilligersbijdrage (van hun kinderen). We nodigen ieder familielid of vriend/kennis van de voor ingedeelde leden van harte uit om zich op te geven als vrijwillige trainer of teammanager van een team waar nog vacatures zijn. Als je geïnteresseerd bent stuur dan ajb een mail naar tc@vvzwanenburg.nl. Natuurlijk zijn wij ook voor andere vragen en/of opmerkingen op dit email adres beschikbaar.

Voor nu wensen we jullie allemaal een hele fijne zomervakantie, en we hopen jullie snel weer voor een ‘normaal’ seizoen te zien schitteren op de velden.

Tot dan.

De TC.