Nieuwe versie voorlopige indeling plus trainingsschema

Nog geen teamfoto

Beste leden,

hierbij het tweede deel van de voorlopige indeling voor aankomend seizoen. Ook deze is nog steeds onder voorbehoud, maar dit is de indeling waarmee we de team trainingen zullen gaan beginnen.

Tijdens de voorbereiding en start van de competitie kunnen er natuurlijk nog veranderingen plaats vinden. Voor de jeugd teams zal dat altijd in overleg gaan met de HJO en de TDT’s. Voor de senioren selectie en O23 zal dat in overleg gaan met de hoofdtrainer, en voor de overige senioren zal dit in overleg gaan via bestuursleden Voetbal Zaken (Hans en Wouter).

Tevens vinden jullie hierbij ook het voorlopige trainingsschema. Ook deze zal nog aan veranderingen onderhevig zijn, communicatie hierover kan via Hans Hopma.

Vanaf 17 augustus zullen de voorbereidingen voor de senioren selectie en O23 starten, communicatie hierover loopt via de desbetreffende trainers. Voor alle overige teams, wij raden de trainers aan om te starten in de week dat ook de scholen in onze regio weer starten: de week van 23 augustus. De communicatie hierover zal ook via de trainers lopen. Wij raden aan dat trainers een app groep op zetten om dit te doen.

Voor de jeugd teams waar we nog vacatures hebben; wij zullen jullie op de hoogte houden via de Technische Commissie. Langzamerhand zal ook de competitie indeling weer zichtbaar worden en kan worden ingezien via de voetbal.nl app.

De eerste beker wedstrijden voor zowel VELD als ZAAL zullen in/na weekend 4/5 september worden gespeeld. De competities starten in weekend 25/26 september.

Wij wensen jullie allemaal nog een fijn verloop van de zomervakantie!

De TC