Doe mee aan de Voetballoterij en win mooie prijzen!

Wil jij ons heel eenvoudig financieel steunen en tegelijkertijd kans maken op allerlei toffe voetbalprijzen? Koop dan een lot van de Amateurvoetbal loterij. Dit is een initiatief van de KNVB en is volledig gericht op het genereren van extra inkomsten voor alle voetbalverenigingen in Nederland.

Loten zijn van 12 juni t/m 12 juli 2020 te koop via amateurvoetballoterij.nl. Geef op deze website aan dat je onze vereniging wilt steunen. Van alle verkochte loten waarbij onze vereniging is aangevinkt, gaat 80% van de opbrengst rechtstreeks naar ons. Een lot kost slechts €2,50!

Je maakt o.a. kans op voetbalclinics, trainingsmateriaal, een rondleiding op de KNVB Campus en nog veel meer! Op de website zie je het volledige prijzenpakket.

Help jij ons mee? Alvast bedankt!