Cameratoezicht sportcomplex vv Zwanenburg

Zoals bij het toegangshek aangegeven hebben wij cameratoezicht op ons complex, en dat hebben we onlangs uitgebreid. Tevens hebben wij het hele systeem een update laten geven door de installateur om zodoende wat instellingsfoutjes te herstellen.

Het doel van het cameratoezicht is om het sportcomplex en de bijbehorende voorzieningen op de accommodatie beter te beveiligen met inachtneming van de regels voor privacy. Ons complex wordt bezocht door leden, bezoekers, vrijwilligers, leveranciers en gasten die ruimtes kunnen huren. Vanuit het bestuur vinden wij het noodzakelijk om middels cameratoezicht de belangen en eigendommen van de vereniging, en al haar leden en bezoekers waar mogelijk te beschermen.

Dit doen wij vanuit een ‘Protocol cameratoezicht vv Zwanenburg‘, waarin wij afspraken hebben vastgelegd met betrekking tot het gebruik van de camera’s, het bekijken van de beelden en de opslag van beeldmateriaal.