Looproutes op het complex

Het is bijna zo ver! De eerste wedstrijd zal op 13 augustus aanstaande gespeeld worden. We hebben op het complex maatregelen getroffen die noodzakelijk zijn in verband met het coronaprotocol.

Zoals we eerder hebben vermeld, gaan wij duidelijk aangeven hoe wij de ‘routing’ op onze accommodatie voor ogen hebben. Dat betekent dat er een duidelijke looplijn van je wordt verwacht, bij binnenkomst complex, eventueel naar de kantine, de kantine weer uit, en ook weer bij het verlaten van het complex. Door middel van de oranje pijlen wordt de routing op het complex aangegeven.

Tijdens openingstijden van de kantine zullen we ook zorgen dat niet meer als het maximaal aantal mensen binnen is, de rest is gewoon buiten. Maar ook buiten wordt verwacht dat je op anderhalve meter van elkaar bent, als je bijvoorbeeld bij een training of een oefenwedstrijd staat te kijken, zowel naast het veld als op de tribune.

Ingang

De ingang van het complex is de hoofdingang. Wij verzoeken fietsen en scooters zoveel mogelijk buiten het hek te plaatsen zodat je niet terug het complex op hoeft om je fiets of scooter op te halen.

Uitgang

De uitgang van het complex bevindt zich bij het hek naast tussen kleedkamers 9/10 en de nieuwbouw, het zogenaamde ambulancehek. Het is dus niet de bedoeling dat je via dit hek het complex betreedt.

Juist om ervoor te zorgen dat we in de toekomst allemaal weer wel lekker door elkaar heen kunnen lopen, moeten we ons houden aan de regels. Laten we blij zijn dat we in ieder geval weer mogen voetballen. En laten we dat niet verpesten door roekeloos gedrag in de kantine en rondom het veld. Dus we verzoeken iedereen om zich aan de routing te houden

Zitten op terras en in de kantine

In de kantine en op het terras geldt dat je moet zitten. Staan is er helaas niet bij. Houd daarbij de 1,5 meter in de gaten. Schuiven met tafels en stoelen is NIET toegestaan.