vv Zwanenburg stapt over contactloos betalen

vv Zwanenburg stapt met ingang van komend seizoen over op volledig contactloos betalen in de kantine.

We zijn als vv Zwanenburg, ondanks de huidige, onzekere en vreemde situatie reeds bezig met de voorbereidingen op het nieuwe seizoen. Wanneer dat seizoen gaat beginnen is de vraag. En als we dan gaan beginnen, blijft de vraag hoe gaan we dan beginnen. Op het veld maar ook in de kantine. Uiteraard proberen we ons als club daar zo goed mogelijk op voor te bereiden en denken we ook na over hoe het zal gaan in de kantine. Een belangrijke wijziging zal zijn dat er uitsluitend nog contactloos betaald kan gaan worden. Intussen is men door alle maatregelen die genomen zijn om besmetting met coronavirus tegen te gaan, gewend om zoveel mogelijk contactloos te betalen. Dus dit is het moment!

Afgelopen seizoen was het op doordeweekse dagen al niet meer mogelijk om contant in de kantine te betalen. In het weekend kon er nog wel contant betaald worden. We zagen dat er in het weekend meer en meer contactloos betaald werd. En nu gaan we dus met ingang van het komende seizoen ook in het weekend volledig contactloos betalen.

Binnenkort wordt er ook een nieuw kassasysteem geïnstalleerd bij de club. Dit systeem maakt het ook mogelijk om door middel van speciale vv Zwanenburg pasjes te betalen. Op de pasjes kan tegoed worden gezet. Zo kunnen bijvoorbeeld ouders aan hun kind een pasje geven zodat ze iets kunnen kopen in de kantine. Het tegoed staat niet daadwerkelijk op de pas dus bij eventueel verlies ben je niet het geld kwijt. Ook als team kun je tegoed op een pas storten en dan de pas als potje te gebruiken.

Contactloos en dus cashless betalen betekent ook minder administratie, een grotere betrouwbaarheid, minder kans op kasverschillen en ook meer veiligheid. Weer een mooie stap vooruit met vv Zwanenburg.