vv Zwanenburg en Haverhals verlengen samenwerking

Vv Zwanenburg en Haverhals Schoen en sportmode hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van hun samenwerking. Haverhals is de komende 2 jaar weer kledingpartner.

Richard Padt (bestuurslid vv Zwanenburg): ‘Wij zijn erg blij dat we samen met Jenke weer overeenstemming hebben bereikt. Samen met René Jonker en Dirk Jan Lassing is er met verschillende partijen gesproken. Uiteindelijk kiezen we als club voor Haverhals. Het bedrijf is al sinds jaren aan onze club verbonden. We onderschrijven, helemaal in deze rare periode, de slogan “Samen sterk”. Als dorpsvereniging ben je blij als lokale ondernemers zich aan je verbinden. En we vinden dan ook dat je het in deze periode samen moet doen’.

Bij Haverhals kun je terecht voor al je vv Zwanenburg kleding. Met ingang van komend seizoen zal Haverhals samen met vv Zwanenburg ook een speciaal teampakket aan gaan bieden. Voor aanvang van het nieuwe seizoen zullen we je hier verder over informeren.