Een donkere dag voor Zwanenburg

Vooraf was het vertrouwen op een goed resultaat al niet groot. Als dan de reis naar Bloemendaal, zonder navigatie, eindigt in Santpoort, weet je eigenlijk al genoeg.

Dit gaat het vandaag niet worden.

De wedstrijd was daar een kopie van. Zwanenburg begon goed en misschien verraste het de thuisploeg een beetje. Maar de kansen werden wederom niet benut en toen Bloemendaal zich had ingesteld op het spel Zwanenburg, was het snel over. In de eerste helft komt Bloemendaal al op een 2-0 voorsprong en na de rust loopt de thuisploeg uit naar een 5-0 overwinning. Het begin in de 2e helft is aardig van Zwanenburg, maar als de aansluitingstreffer niet valt, weet Bloemendaal na 20 minuten, met de ingebrachte Koen Beeren,  het gaspedaal weer in te trappen en in 10 minuten tijd uit te lopen naar 5-0.

Meer woorden maken we er niet aan vuil. Het was vandaag een donkere dag.

De nababbel

Een korte nababbel, want misschien is elk woord vandaag wel al teveel. De regen maakte ons niet vrolijk, maar het spel van Zwanenburg gaf ook weinig vreugde. Wanneer er nog een 3e helft was geweest, had men nog het net niet gevonden. Het is uithuilen en opnieuw beginnen en misschien met een ander spelconcept de komende twee uitduels tegen Voorschoten en WVC het veld ingaan.

Zwanenburg  2 doet het goed en behaalde vandaag een 2-0 overwinning op Hillegom 2 op het veld van Hillegom……Een tweede plek op de ranglijst is het resultaat. Ga zo door.

Man of the Match

Ook maar een korte opmerking. Ik kan er niet direct spelers bij bedenken die deze keer punten moeten krijgen. Suggesties kunnen worden gemaild, maar voorlopig zijn er geen punten gegeven.

. 1 (3 punten )                   –  ?

. 2 (2 punten)                    –  ?

. 3 (1 punt)                         –  ?

Score verloop    Bloemendaal – Zwanenburg  5-0  (ruststand 2-0)

22e min                1-0         Bloemendaal

39e min                2-0         Bloemendaal

Rust

67e min                3-0         Bloemendaal

69e min                4-0         Bloemendaal

72e min                5-0         Bloemendaal

René Jonker(21), Camiel Kesbeke (2) ,(80e min Terry Bergisch),Melle de Graaf(3) Rody Bottelier(4), Jurrian te Hoonte(5), – Davy Buijs (6)(65e min Justin Schouten), Jordy Vierbergen (10)  Zoey de Jong (8), – Joshua von Mauw (7),), Rick van Veen (9) Kevin Verhoeve (11

Res:  Jack Buijs (1), Terry Bergisch, Robin Poelsma ,  Bas Tichelaar, Justin Schouten.

1 reactie

• Ander spelconcept gaat het voorlopig niet worden.
    Vorig jaar stonden we met een ander spelconcept na 5 wedstrijden op 0 punten.
    Nieuwe trainer, nieuw concept. Geef de trainer een kans.

Over Ten Hag was ook niet iedereen enthousiast toen hij pas bij Ajax zat en zie wat hij bereikt heeft.