De vooruitblik voor 3 november…….zijn we op tijd ????

Vooruitblik

Natuurlijk was het wel een beetje een tegenvaller afgelopen zondag, maar zoals een ieder weet bij sporten hoort ook naast winnen altijd nog de mogelijkheid om te kunnen verliezen.

Dat gebeurde zondag dus. En ja het was onverdiend.

Maar daar hebben we nu niets meer aan. Als u de uitslagen ziet, waren er een paar ploegen goed op dreef. Alliance, De Kennemers, Spaarnwoude en Bloemendaal boekten ruime overwinningen. De verrassing was natuurlijk de stevige overwinning van Bloemendaal op VSV. En dus ontstaat er een beeld van de mogelijkheden. Natuurlijk is de eerste periode titel voor De Kennemers. De eerste periode gaat over 8 wedstrijden en komende zondag is speelronde 7 en deze ploeg heeft een 100% score uit de voorgaande 6 wedstrijden en komende zondag zal er opnieuw een zege kunnen worden bijgeschreven. Daarnaast staan ook de komende tegenstander, Bloemendaal en VVH/Velserbroek op afstand.

De uitslagen van zondag 27 oktober:

Aalsmeer – Alliance’22  1-6

De Kennemers – Nicolaas Boys 7-0

RKDES – WVC 1-0

Spaarnwoude – Sporting Leiden 6-1

Voorschoten’97 – Van Nispen 2-2

VSV – Bloemendaal 0-4

Zwanenburg – VVH/Velserbroek 1-2

Aanstaande zondag gaat Zwanenburg de zaakjes weer recht zetten en gaan we met een korte voorbereiding gewoon even Bloemendaal een “kopje aanbieden”

Of beter gezegd, we gaan richting het “Kopje van Bloemendaal “ en treffen daar het altijd lastige team met de welbekende naam. Makkelijk gaat het zeker niet worden, maar mijn advies als Noord Hollandse voorzitter van de Nederlandse analisten vereniging is………

Laat de heren laat verzamelen zo rond 13.00 uur, dan een beetje file richting Bloemendaal en het wordt een snelle en korte warming up en daarna een spectaculaire “pot voetbal”.

Bij de vorige uitwedstrijd tegen Bloemendaal zorgden 2 laatkomers voor de zege, Dus als er 16 man te laat komt, spelen ze “de pannen van het dak”

We gaan het meemaken in Bloemendaal. Andere leuke wedstrijden zijn er zondag ook en dat zijn de wedstrijden tussen Alliance en Spaarnwoude en VVH/Velserbroek tegen RKDES en natuurlijk een wedstrijd uit de onderste regionen….de ontmoeting tussen Nicolaas Boys en Voorschoten’97. De andere wedstrijden zijn ontmoetingen waar de uitslag al bij voorbaat bekend is.

De wedstrijden 3 november:

Alliance’22 – Spaarnwoude  -3

Bloemendaal  –  Zwanenburg -2

Nicolaas Boys – Voorschoten’97 -3

Van Nispen – De Kennemers -2

Sporting Leiden – FC Aalsmeer 2

VVH/Velserbroek – RKDES  -1

WVC – VSV -2

Zondag 3 november  om 14.00 uur gaan we in het veld komen tegen Bloemendaal

op het veld van Bloemendaal.

De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Lopes.

Zwanenburg 2 mag naar Hillegom om daar tegen Hillegom 2 te spelen om 11.00.

De mannen doen het goed, want afgelopen zondag werd er opnieuw gewonnen.

Waar ons eerste met 2-1 verloor, was er voor het tweede een 2-1 overwinning tegen Kampong.

Een fijne zondag en tot ziens !