vv Zwanenburg 1

De Vooruitblik voor 24 februari

Vooruitblik

Voor de vooruitblik van aanstaande zondag kan ik natuurlijk een beetje in herhaling treden.
Dit is versie 2 van het programma van 16 december. Toen kwam “koning Winter” plotseling langs en viel ons plannetje om voor de winterstop nog even in een rustiger vaarwater te komen, helemaal in duigen. Wel werd er 3 dagen later tegen Hoofddorp voor de Midwestcup een mooi resultaat behaald. We wonnen en gingen door naar de volgende ronde. Voor een deel gaat de geschiedenis zich herhalen. Afgelopen zondag een overwinning in de buurt van onze geweldige nummer 14 op sportpark Middenmeer. Dat is inderdaad bij de oude thuishaven van Ajax. De volgende wedstrijd is dan tegen ZSGOWMS en aanstaande dinsdag 26 februari dan weer een wedstrijd voor de Midwestcup. Nu in de Kwart finale tegen Olympia Haarlem. Een zaterdagploeg in de 4e klasse, maar wel eentje die duidelijk van zich doet spreken en dus zeker opnieuw een geduchte tegenstander. Dus aan onze boys nu de opdracht om de wedstrijd tegen ZSGOWMS eerst maar eens met een mooi resultaat af te sluiten en dan met alle energie naar Haarlem. Daar spelen we dan aanstaande dinsdagavond om 20.00 uur op het sportpark van Olympia.
Maar nu eerst terug naar de competitie. We komen dichterbij nummer 12 en dat is mooi.
Maar de Meer zal tegen onze vorige opponent Real Sranang ook vast en zeker de punten binnenhalen. Daar gaat komend weekend dus geen verandering in komen. Ook de andere ploegen in de onderste regionen gaan waarschijnlijk punten veroveren. Het is dus zelf ook zaak om niet de punten in Amsterdam te laten.
De uitslagen van afgelopen weekend waren:
De uitslagen op een rijtje:
Alliance’22 – Sp. Martinus 2-1
VVH/Velserbroek – DCG 0-3
Diemen – IVV 1-0
Real Sranang – Zwanenburg 0-5
HBC – Bloemendaal 0-0
De Meer – ZSGOWMS 1-3
Ouderkerk – VSV 1-2

Het komend weekend zijn er dus de volgende wedstrijden in de 3e klasse C en de voorspellingen zijn.
Bloemendaal – Ouderkerk 3
HBC – DCG 3
Diemen – VVH/Velserbroek 3
IVV – Alliance’22 1
De Meer – Real Sranang 1
Sp. Martinus – VSV 1
ZSGOWMS – Zwanenburg 3

Aanstaande zondag dus de reprise van de laatste wedstrijd van voor de winterstop tegen ZSGOWMS op Sportpark Ookmeer. Een ploeg die de laatste weken weer wat kleur krijgt na een dipje. Maar toch rekenen we een klein beetje op een verrassing.
De wedstrijd begint om 14.00 en de scheidsrechter is dhr. B. de Wit.
Wij zien u allen graag zondag op Ookmeer……..Tot ziens