vv Zwanenburg 1

Vooruitblik voor zondag 3 februari

Vooruitblik

Een competitieronde met een bijzonder tintje. Twee afgelaste ontmoetingen, waaronder de kraker tussen IVV en HBC en een aardige maar ook merkwaardige zondag op ons eigen sportpark. Eerst een snelle voorsprong en dan de come back van de tegenpartij. Met een klein katertje dus aan de thee en vervolgens een invaller die de show steelt en alsnog de gelijkmaker aantekent en misschien nog een kleine kans op de volledige winst.
Komend weekend zal het weer ‘koffiedik kijken‘ worden. Het winterweer is een geduchte tegenstander, al zijn de kunstgrasvelden hier een redelijke probleemoplosser. Verder natuurlijk even afwachten hoe de ploeg aan de aftrap staat. Is alles uitgesproken, staan de neuzen wederom dezelfde kant op en is er dus Team Spirit. En “last but not least”, hoe is het met de ziekenboeg ? Is iedereen fit en beschikbaar en waar is het griepvirus langs geweest. Misschien daarna tijd voor een Ratelbandriaanse toespraak !
Dat zijn allemaal vragen voor de toekomst. Kijken we nog even naar de uitslagen van de vier ontmoetingen van vorig weekend, dan is het opmerkelijk dat Bloemendaal weer een punt pakt en dat Real Sranang misschien een “heelllllllll kleinnnnnn probleempjeeeeee” heeft ? Verder zijn de uitslagen reëel. DCG wint van het onrustige ZSGOWMS en Sporting Martinus doet gewoon zijn werk tegen de Meer.
Hieronder de uitslagen op een rij:
Bloemendaal – Alliance’22​1-1​​​
Diemen – Real Sranang ​8-1
IVV – HBC​​​afg.​​​
Sp. Martinus – De Meer ​2-0
VSV – VVH/Velserbroek​afg.
​​​ZSGO/WMS – DCG​​ 1-2
Zwanenburg – Ouderkerk​ 2-2​

Het komend weekend weer een volledig programma als de weergoden ons dus gunstig gezind zijn. Er zijn weer leuke en tegelijk belangrijke ontmoetingen (vet gedrukt) bij en dan zou het fijn zijn als Zwanenburg daar zelf voordeel aan heeft. De voorspellingen uit de hoge hoed zijn:
Alliance ’22 – ZSGOWMS​​2​​
DCG – VSV​​​1
HBC – Sp. Martinus​​​​1​​
De Meer – IVV​​​2
Ouderkerk – Diemen ​​​3​​
Real Sranang – Bloemendaal ​2
VVH/Velserbroek – Zwanenburg ​3

Wederom een lastige wedstrijd voor Zwanenburg. Maar we kunnen we een beetje hoop putten uit de thuiswedstrijd van voor de winterstop. We verloren toen ongelukkig met 0-1 door een discutabel doelpunt. Terwijl ons een doelpunt werd onthouden.
De wedstrijd van afgelopen zondag gaf hoop en dus gaan we uit van een klein resultaat.

Laten we daar maar vanuit gaan en dan zien we u graag om 14.00 uur op het terrein van VVH/Velserbroek.
Tot ziens!!!!