vv Zwanenburg 1

Een korte terugblik op zondag 16 december

De winterstop was dus dichterbij dan wij dachten. Koning Winter had een verrassing in petto en dus besloot de KNVB alle wedstrijden in West 1 uit het programma te halen. Daardoor ging de wedstrijd tussen ZSGOWMS en Zwanenburg dus niet door.
Ergens in 2019 worden deze wedstrijden nu op een nader te bepalen datum ingehaald.

Voor Zwanenburg 1 rest er nu alleen aanstaande dinsdagavond 18 december nog een wedstrijd in de eerste knock out ronde van de Mid West Cup tegen Zondag 1e klasser Hoofddorp.

Aanstaande dinsdag bij goed weer dus echt de laatste wedstrijd voor de winterstop tegen Hoofddorp. De wedstrijd begint om 20.30 uur en de scheidsrechter is Mathias Jalving.

Wij zien u allen graag dinsdag op ons Sportpark aan de Populierenlaan en anders Prettige Kerstdagen en een goede jaarwisseling …..…….Tot ziens