vv Zwanenburg 1

De vooruitblik van 16 december

Vooruitblik

De winterstop is in zicht en voor Zwanenburg gloort er wat hoop. Afgelopen zondag kon dan eindelijk de eerste driepunter worden genoteerd. De wedstrijd was niet mooi, maar de overwinning op naaste concurrent Bloemendaal smaakte heel zoet en smaakt ook naar meer.
De inzet van het team was zeer goed te noemen en ook de concentratie bleef 90 minuten aanwezig en dus was Justin Schouten de matchwinner.
Jammer genoeg was het geen gehele walk over van Zwanenburg tegen Bloemendaal. Ons 2e team speelde tegen Bloemendaal 2 en moest in de slotfase de gelijkmaker incasseren en kwam dus niet verder dan een gelijkspel.

In de poule van ons Zwanenburg 1 waren wel weer een paar bijzondere uitslagen te noteren. Zo verspeelde DCG punten tegen Diemen. Het werd in deze ontmoeting 2-2. Verder was VSV te sterk voor onze komende tegenstander. Dat zou dus mogelijkheden kunnen bieden. Natuurlijk was de uitslag van Real Sranang tegen HBC bijzonder. HBC is duidelijk aan het doelsaldo aan het werken om daardoor straks niet een kans op promotie mis te lopen. Ook Sp. Martinus had het lastig maar wist uiteindelijk toch nog te winnen bij VVH/Velserbroek.

Daarmee is mijn fantasie op en volgen hieronder de resultaten en de voorspellingen.

De uitslagen op een rijtje:
Alliance’22 – De Meer 3-0
DCG – Diemen 2-2
Ouderkerk – IVV 0-2
Real Sranang – HBC 0-11
VSV – ZSGOWMS 3-0
Zwanenburg – Bloemendaal 1-0
VVH/Velserbroek – Sp. Martinus 1-2

Het komend weekend zijn er de volgende wedstrijden in de 3e klasse C en de voorspellingen zijn:
Bloemendaal – Ouderkerk 2
HBC – DCG 3
Diemen – VVH/Velserbroek 3
IVV – Alliance’22 1
De Meer – Real Sranang 1
Sp. Martinus – VSV 1
ZSGOWMS – Zwanenburg 3

Aanstaande zondag dus de laatste wedstrijd voor de winterstop tegen ZSGOWMS op Sportpark Ookmeer. Een ploeg die de laatste weken wat aan het punten morsen is en dus rekenen we een klein beetje op een verrassing.
De wedstrijd begint om 14.00 en de scheidsrechter is nog een ????.
Wij zien u allen graag zondag op Ookmeer en anders Prettige Kerstdagen en een goede jaarwisseling …..…….Tot ziens