vv Zwanenburg 1

De vooruitblik voor 18 november

Vooruitblik

Komende zondag gaan we na een weekend zonder voetbal weer “aan de gang”.
De komende twee weken krijgen we tegenstanders waar we eigenlijk punten op moeten gaan veroveren. Zondag 18 november komt VVH Velserbroek op bezoek en de week daarop krijgen bezoek van Diemen. Beide ploegen staan nog redelijk in de buurt en ook in het rechterrijtje.

Het weekend van 4 november gaf dus geen juichstemming en opnieuw moesten we de punten cadeau geven. Ouderkerk was ons de baas en voegde bij de 3 punten afgelopen zondag ook nog eens een 1 punt door gelijk te spelen tegen DCG. Nu was ook DCG niet echt super in de wedstrijd tegen Zwanenburg, maar deze ploeg staat toch hoog in de stand. Al hadden ze ook in de wedstrijd van 4 november de punten moeten delen met ZSGOWMS. Het bleef in deze ontmoeting 0-0. Een andere verrassing in dat weekend was de zege van HBC tegen IVV. In deze kraker bleef HBC het slimme IVV toch met 2-1 de baas. Alliance ’22 heeft duidelijk de schroom van vorig seizoen van zich afgeschud en speelt lekker mee in de 3e klasse. Opnieuw werd er gewonnen en nu was Bloemendaal het slachtoffer. De uitslag was 2-1. Sporting Martinus blijft ook punten verzamelen en versloeg in Amsterdam oost De Meer met 2-0. Real Sranang blijft vreemd uitslagen scoren. Na verrassende overwinningen werd er nu verloren van Diemen 2-4 en dat terwijl men op bezoek bij een koploper als ZSGOWMS eind oktober een gelijkspel weet te behalen. Onze komende tegenstander VVH Velserbroek verloor op 4 november van VSV met 3-1 en is dus nog niet echt in vorm. Een andere inhaalwedstrijd werd afgelopen zondag nog gespeeld. Op het veld van VSV werd de gestaakte wedstrijd tegen de Meer uitgespeeld en hier ging de Meer met de punten naar huis, na een 3-0 overwinning. Zo blijft het dus wisselend.

Voor komend weekend zijn de wedstrijden in de 3e klasse:

Bloemendaal – Real Sranang – 2
Diemen – Ouderkerk – 2
IVV – de Meer – 1
Sp. Martinus – HBC – 2
VSV – DCG – 2
ZSGOWMS – Alliance’22 – 1
Zwanenburg – VVH/Velserbroek – 1

Opnieuw een mooi rijtje voorspellingen. Geen echte topwedstrijden, maar mogelijk kansen voor de staartploegen om te verrassen.
Aanstaande zondag dus de eerste wedstrijd in het tweeluik thuiswedstrijden tegen VVH.
De wedstrijd begint om 14.00 en staat onder leiding van scheidsrechter Dhr. B Ari en onze Pupil van de week is Senna Rakers.

Wij zien u allen graag zondag op het sportpark aan de Populierenlaan …….Tot ziens