vv Zwanenburg 1

De Vooruitblik voor 7 okt 2018

Vooruitblik

Na de donkere zondag van vorige week kijken we toch weer met goede moed vooruit. Natuurlijk is het programma voor Zwanenburg de komende twee weken niet gemakkelijk, maar we blijven positief. De komende wedstrijd is tegen HBC. Een moeilijke tegenstander die het ons ook vorig erg lastig maakte en uiteindelijk de titel pakte die wij zo graag hadden willen behalen. We gaan naar Heemstede en we hopen op een gelijkspel.

Alliance´22 krijgt deze week bezoek van DCG. Beide ploegen willen punten halen, maar dit wordt ook een gelijkspel. Diemen heeft ook nog geen punten en krijgt met VSV ook een tegenstander zonder punten. Toch wordt het een overwinning voor Diemen en daar dus de eerste 3 punter. Koploper IVV krijgt thuis bezoek van medekoploper ZSGO-WMS en dit wordt een clash. Een gelijkspel of barst spits Dave Hertog weer los.Ik durf het niet te zeggen, maar spannend wordt het daar zeker.

De Meer krijgt bezoek van VVH-Velserbroek. De ploeg met de rode lantaarn. Het wordt daar dus een thuisoverwinning voor De Meer. Onze vorige tegenstander, Real Sranang krijgt nu thuis Ouderkerk op bezoek. Deze ploeg heeft in de vorige wedstrijd gewonnen en gaat nu ook voor de winst. De laatste wedstrijd is Sporting Martinus regen Bloemendal. De ploeg uit Amstelveen heeft alles nog gewonnen en gaat nu ook voor de winst.

Tot zover en een sportieve zondag en misschien tot ziens in Heemstede.