vv Zwanenburg 1

Vooruitblik deel 1

Vooruitblik

Door technische redenen kan onze vaste reporter zelf helaas geen uitgebreide vooruitblik geven.

Via de telefoon heb ik de reporter gevraagd naar zijn mening:

Komend weekend start “Onze Trots” met zijn eerste thuiswedstrijd. Om 14.00 uur zal Mitchel Padt de aftrap in gang zetten. Na het vierlies in Haarlem verwacht Evert een andere start en vooral een ander resultaat. De punten zullen dan ook hopelijk thuis blijven.

De andere wedstrijden zijn:

VSV – Ouderkerk: VSV zal het lastig krijgen, maar Evert denkt een gelijkspel.

IVV – Diemen: Aangezien Dave Hertog zijn vizier op scherp heeft staan, verwacht Evert een overwinning voor IVV.

ZSGOWMS – De Meer: ZSGOWMS won vorige week al en zal dit deze week weer doen.

Bloemendaal – HBC: Dit potje bracht Evert in twijfel wat het ging worden, maar hij denkt dat HBC de punten zal meenemen.

DCG – VVH: VVH kreeg vorige week al een flink pak slaag en waarschijnlijk zal dat deze week niet anders zijn.

Sporting Martinus – Alliance: Ook deze wedstrijd zal in een gelijkspel eindigen volgens Evert.

Wij hopen iedereen aanstaande zondag weer langs de lijn te zien om de jongens van het eerste maar ook van het tweede elftal weer aan te moedigen!