Technische commissie

Nieuwe scheidsrechterscoördinator

Gele kaart

Dennis Jongsma is de nieuwe coördinator van de scheidsrechterscommissie. We zijn zeer blij dat Dennis deze taak op zich gaat nemen. Hij gaat met zijn team trachten zo veel mogelijk thuiswedstrijden waar een verenigingsscheidsrechter nodig is, te fluiten. Echter het gilde scheidsrechters is nog te klein om ervoor te kunnen zorgen dat er op iedere wedstrijd een scheidsrechter of spelbegeleider geplaatst kan gaan worden. Daarom een hele dringende oproep.

Wil je af en toe een wedstrijd fluiten of begeleiden? Meld je de aan bij Dennis Jongsma (telefoonnr 06-24792995). We zijn al heel blij als je af en toe kunt fluiten. Het is mogelijk om een cursus via vv Zwanenburg te gaan volgen. Ondanks dat voetbal redelijk conservatief is, wijzigen zo nu en dan toch wat regels. Leuk om samen met een aantal clubgenoten de cursus te gaan volgen. Ook de jeugd kan zich aanmelden. Leuk juist! Jullie kunnen de allerkleinsten fluiten. Zoals dat tegenwoordig zo mooi heet, op een dag weet je het en je wordt spelbegeleider.