Technische commissie

Teamindeling op website

Nog geen teamfoto

Aan alle leden/ouders,

Sinds vandaag staat de voorlopige teamindeling op de daar voor bestemde teampagina’s op onze website, met de nu bekende begeleiding.

Let op, dit is dus nog steeds een voorlopige indeling, want er zal naar aanleiding van trainingen nog wat kunnen veranderen de aankomende weken. Dit geldt voornamelijk voor de volgende teams:
  • Bij de senioren zal er de aankomende weken bekend worden wie er in de selectie ZON1, ZON2, en ZON3 blijven spelen, en in welk team jullie geselecteerd worden. Dit zal via de trainers worden gecommuniceerd.
  • Bij de jeugd bovenbouw (JO19 / JO17) en bij de middenbouw voor de JO15 zal er de aankomende weken meer bekend worden wie er binnen de selectie (team 1 en team 2) blijven, en in welk team je zal worden ingedeeld. Ook dit zal door de betreffende trainers worden gecommuniceerd. Vandaar dat bij deze selectie teams alle geselecteerde namen voor de selectie nog op de respectievelijke teampagina’s staan.
Voor vragen over jeugd trainingen kunnen ouders en leden zich wenden tot de Train-de-Trainer, die op iedere teampagina bij de begeleiding staat vermeld. Voor de teams waar er geen Train-de-Trainer staat, kan men zich wenden tot de trainer of teammanager.
Belangrijk: er zijn nog een aantal teams die nog helemaal geen begeleiding (trainer en teammanager) hebben en voor een aantal andere teams zijn er nog vacante plekken. Even de belangrijkste vacante plekken op een rijtje:
  • ZON 3 is nog op zoek naar een extra trainer.
  • ZON 6 is nog op zoek naar een trainer.
  • JO17-2 is nog op zoek naar een trainer.
  • MO17-1 is nog op zoek naar een trainer.
  • JO15-3 is nog op zoek naar trainers en een teammanager!!
  • JO13-1 is nog op zoek naar trainers en een teammanager!!
  • JO13-2 is nog op zoek naar trainers en een teammanager!!
  • JO12-2 is nog op zoek naar een trainer.
  • JO11-3 is nog op zoek naar een trainer/teammanager.
  • JO10-3 is nog op zoek naar een trainer.
  • JO9-3 is nog op zoek naar een trainer.
  • De minis kunnen ook nog een extra trainer gebruiken.
Je kan je melden bij hans.hopma@gmail.comals je je zou willen aanmelden of als je een tip hebt. Heel graag!
Wij zullen vanuit de TC ook een ‘kick-off seizoen 2018/19 INFO AVOND’ voor alle jeugdbegeleiders en geïnteresseerden houden op maandag 17 september om 20:15in de kantine.
De aankomende weekenden is er een bekerprogramma voor de eerste teams. De competitie start voor iedereen in het weekend van 22/23 september.