Technische commissie

Uitnodiging 17 september Kick-off van de Jeugd

Beste Trainer/Teammanager,

Graag nodigt de Technische Commissie jullie uit om maandag 17 september om van 20:15 tot 21:30 voor deKick-off van Seizoen 2018/19.
De TC bestaat uit de volgende leden:
Jordy van der Star, Jordy Vierbergen en Mitch Snijders als Train-de-Trainers.
Brian van Norde, Rene Jonker, Hans Hopma, Jeroen van der Star en Robin Poelsma als coördinatoren.
Marjo Meirmans voor wedstrijdzaken.
Richard Padt en Hans Hopma vanuit Voetbal Zaken Bestuur.
Net als vorig seizoen zouden wij graag met alle vrijwillige trainers, teammanagers en geïnteresseerden van onze jeugdafdeling het hebben over de plannen binnen ons programma “Kanjers van Morgen”.
Tijdens de Kick-off nemen we jullie mee in de visie en geven wat informatie, vervolgens is er voldoende ruimte voor vragen en opmerkingen, en sluiten af met een drankje.
We zullen het hebben over de trainingsstof via de Train-de-Trainers, de wedstrijdorganisatie via de voetbal.nlapp voor de teammanagers, trainingsschema, plannen van doordeweekse oefenwedstrijden en de inloop fysio.
Net als voorgaande jaren is het altijd weer spannend om voor alle teams een trainer/teammanager te vinden. We hebben het dan ook over ruim 110 vrijwilligers (!!) die de trainingen en wedstrijden rondom onze jeugdteams in goede banen leiden. Op dit moment hebben we nog 22 vacante plekken, waaronder we voor de teams JO15-3, JO13-1, JO13-2, JO10-3 en JO9-3 nog helemaal geen trainers hebben.
Wij hopen dit zsm op te lossen, en kunnen daarbij jullie steun hard gebruiken. Wij realiseren ons dat het makkelijker is vrijwilligers te vinden op het moment dat we een definitieve indeling van de teams hebben en daar werken we ook hard naar toe via de eerste trainingen en wedstrijden.
Wij hopen jullie allen te mogen ontvangen. Tot dan!
Mvrgr,

Namens de TC; Hans Hopma