Grote Club Actie 2018

grote-club-actie

Ok dit jaar doet de vv Zwanenburg weer mee met de Grote Club Actie. Op zaterdag 15 september gaat deze van start met het doel om zoveel mogelijk loten te verkopen. We gaan de spelers van groep JO7  t/m JO13  vragen om hun best daarvoor te doen.

Ons doel dit jaar is: het opknappen van de 4 dug-outs op de 2 kunstgrasvelden. Een lot kost € 3,00. Van de opbrengst gaat maar liefst 80% naar de clubkas! Bovendien maken lotenkopers kans op fantastische prijzen met als hoofdprijs een geldbedrag van 100.000,00 euro, en Volkswagen UP en nog meer dan 200 prijzen.

Net als vorig jaar gaan we ook dit jaar weer alleen met eenmalige machtigingen werken. Het lotnummer staat dan op het bankafschrift van de koper. Hiermee wordt vermeden dat de verkopers met contant geld over straat  moeten.

Je mag de loten verkopen aan wie je wilt, te beginnen bij familie, vrienden, buren, enz. Daarnaast kun je langs de deuren gaan in jouw buurt, zodat je zoveel mogelijk loten verkoopt.

Als je meer dan 20 loten verkoopt, ontvang je een gratis entreekaart voor een dagje uit en een 2e artikel gratis op masita.com!

Er zijn nog prijzen voor lotenverkopers te winnen. Doe mee aan de kids-verkoopwedstrijd en maak kans op de hoofdprijs, te weten een Play Station 4 met spel naar keuze. Er zijn in totaal 212 prijzen te winnen. Ga voor meer informatie naar kids.clubactie.nl.

Natuurlijk  gaan wij als club de beste lotenverkopers met een prijs belonen. Wat dat is, weten we nog niet, maar het is de moeite waard om hiervoor je best te doen.

Net als vorig jaar worden er weer superloten uitgegeven. Met een superlot worden 50 loten in een keer verkocht. Het heeft een verkoopwaarde van € 150,00 euro. Misschien heeft een van je ouders een bedrijf en willen zij dit als sponsoring doen.

Wij maken voor de teams JO7 t/m JO13 enveloppen met daarin voor elke speelster/speler een verkoopboekje met eenmalige machtiging. Wij vragen de leiders van deze teams om ervoor te zorgen, dat elke speelster/speler in hun team zo’n boekje krijgt. Wij houden jullie op de hoogte over het verloop van de actie.

Wij hopen echt het doel te halen: Het weer waterdicht maken van de 4 dug-outs op de 2 kunstgrasvelden, zodat straks de wisselpelers, ouders en begeleiding droog kunnen zitten. Daarvoor moeten er nieuwe kunststofplaten aangebracht worden en dat is vrij duur, temeer omdat het praktisch onbreekbaar is.

Ook zoeken wij nog een coordinator, die ons wil helpen met de administratie en coordinatie. U kunt zich aanmelden bij Rien Kruijt, tel.06-29555708, of e-mail: rienkruyt@hotmail.com

Vast bedankt voor uw  en jullie medewerking!!!

Rien Kruijt