9 sept van Beem JO9 Ultimate Football Tournament (UFT)

Nog een kleine week en dan staan er weer zo’n 100 voetbaltalentjes bij ons complex bij het Van Beem J09 Ultimate Football Tournament.

Talenten van dichtbij en talenten van verderweg.

Het toernooi wordt gespeeld met 14 clubs. Sommige clubs komen met 2 teams waardoor het schema uit 20 teams bestaat.

Teams met klinkende namen als;

Vitesse, Fc Utrecht, NEC, de Graafschap, ADO den Haag, Everton, CFA voetbalschool, KV Mechelen, Vitesse, Cambuur, Beerschot, Antwerp en spelers van de Ultimate Football Academy en vv Zwanenburg als gastheer. Om toch enige weerstand te kunnen bieden tegen deze talenten zullen de vv Zwanenburgers een jaartje ouder zijn dan hun tegenstanders.

Dus komt allen langs om de talenten van de toekomst nu al te zien voetballen tijdens ons Van Beem J09 Ultimate Football Tournament op 9 september. Wij wensen alle spelers veel succes.

Dit toernooi wordt mede mogelijk gemaakt door onze sponsoren:

• Van Beem (Hoofdsponsor)
  • Kesbeke Fijne Tafelzuren
  • Drukkerij Koopmans