vv Zwanenburg 1

NFC – Zwanenburg deel 3

Aanstaande zondag gaat Zwanenburg in de 2e ronde van de nacompetitie spelen tegen NFC.

Een oude bekende, die we dit seizoen al 2x hebben mogen ontmoeten.

Beide wedstrijden eindigden in een gelijkspel.

Zondag moet er een winnaar komen, dus komt allen en volg  de informatie op de website over de exacte speellocatie.

Volgens informatie, kan er niet gespeeld worden op het thuiscomplex van NFC, in verband met een toernooi.

Er gaat dus gespeeld worden op een ander locatie, maar die is bij mij op dit moment niet precies bekend.

Er is ergens geschreven dat er gespeeld gaat worden op het veld van RAP, maar ik kan er niets van vinden

Wordt vervolgd

Als aanvulling op het schrijven van Evert. De wedstrijd wordt inderdaad gespeeld op het veld van sv RAP te vinden in Amstelveen Noord op Sportpark het Loopveld gelegen Aanloop 4.

Het veld van RAP is het beste te bereiken via de A10 (afslag RAI) Europaboulevard, de Borcht, Amstedlijk en Kalfjeslaan.

Geschatte rijtijd zo’n 23 minuten. Het is dus voor zowel NFC als Zwanenburg eigenlijk een uitwedstrijd. 😉