Gezocht: scheidsrechters voor schoolvoetbal

In april is er weer het jaarlijks terugkerend schoolvoetbal voor de basisscholen uit Zwanenburg, Halfweg en Haarlemmerliede. En ook dit jaar hebben we een groot aantal vrijwilligers nodig om de zaak draaiende te houden. Denk daarbij aan de kantine-bezetting, de EHBO en zeker last, but not least : de scheidsrechters, die de wedstrijden in goede banen moeten leiden.

Dus ook dit jaar doen wij weer een beroep op de jeugdleden, zowel jongens als meisjes om ons te helpen.

De data zijn:

Groep 3-4: dinsdag 3 en donderdag 5 april. Tijden: 17.30-20.00 uur. Half veld .Voor groep 3-4 hebben wij totaal 9 scheidsrechters nodig, waarvan het liefst 3 meisjes, om de meisjespoule te fluiten. Leeftijdscategorie: JO12-JO13-MO13 of ouder. Totaal 9 scheidsrechters.

Groep 7-8: dinsdag 10 en donderdag 12 april; Tijden: 17.30-20.00 uur.Half veld. Voor groep 7-8 meisjes hebben we 4 ( het liefst meisjes!) scheidsrechters nodig. Leeftijdscategorie: JO16-JO17-MO17. Voor de jongens van groep 7-8 op een heel veld hebben we 4 scheidsrechters nodig. Leeftijdscategorie: JO18-JO19 of volwassenen. Moeten ervaring hebben met het fluiten op een heel veld. Totaal 8 scheidsrechters.

Groep 5-6: dinsdag 17 en donderdag 19 april. Tijden : 17.30-20.00 uur Zowel jongens als meisjes: Half veld. Voor groep 5-6 jongens en gemengd hebben we 6 scheidsrechters nodig. Voor de meisjes hebben we 4 ( het liefst meisjes!) scheidsrechters nodig.Leeftijdscategorie: JO15-JO16-JO17-MO17. Totaal: 10 scheidsrechters.

Aanmelden kan via : rienkruyt@hotmail.com . Als je vragen hebt, kunnen jullie mij ook bellen: 06 29555708

Ik hoop echt, dat jullie mij ook dit jaar weer willen helpen, want zonder scheidsrechters: geen toernooi!

De beloning: consumptiebonnen en heel veel waardering!!!

Vast bedankt voor jullie medewerking

Rien Kruijt

P.S. Op woensdagmiddag 16 mei is er weer het schoolvoetbaltoernooi voor de kleuters van groep 1-2. Ik zal tegen die tijd een oproep doen voor scheidsrechters.