De vooruitblik 24 –  En nu ?

Vooruitblik

Enigszins bekomen van de enorme sensatie van afgelopen zondag, gaan we op voor een hele moeilijke wedstrijd. Koploper Egmond komt op bezoek en die zijn waarschijnlijk aan het plannen wanneer het kampioenschap gevierd kan gaan worden.

In de competitieronde van 7 april bleven ze ook de bovenliggende partij in de wedstrijd tegen Krommenie. Daarnaast was er weer winst voor Bergen en Limmen. RCZ verloor de derby tegen Hercules Zaandam en dat is in ons voordeel. Helaas speelde RKEDO gelijk en won VSV. Maar we staan nu in punten gelijk met RCZ en mogelijk gloort er nog hoop op een andere afsluiting.

Alle uitslagen van 7 april:

SSA-SJO VV Egmond -Sp. Krommenie 3-2

De Meteoor – Zwanenburg 3-4

VSV – Alcmaria Victrix  2-1

RCZ – Hercules Zaandam 0-1

Koedijk – RKEDO 1-1

Limmen – WSV’30 4-3

Bergen – Alliance’22 1-0

Komende week opnieuw een leuk programma. Er zijn twee wedstrijden die ik op een gelijkspel zet. WSV’30 en Koedijk en de kelderwedstrijd tussen RKEDO en RCZ. Verder zal Krommenie wel willen winnen van Bergen en De Meteoor moet de punten meenemen in Alkmaar. De mannen van Hercules Zaandam moeten VSV aan hun zegekar kunnen binden. Ook Limmen wint wel van Alliance’22 en dan zelf dus een bezoek van lijst aanvoerder Egmond en dat zal heel lastig worden. Laten we hopen dat het niet een herhaling gaat worden van de wedstrijd in Egmond.

Het programma voor zondag 14 april:

Hercules Zaandam – VSV 1

Alcmaria Victrix – De Meteoor 2

Zwanenburg – SSA-SJO VV Egmond 2

Sp. Krommenie – Bergen 1

Alliance’22 – Limmen 2

WSV’30 – Koedijk 3

RKEDO – RCZ 3

Zwanenburg speelt zondag weer op eigen veld  tegen SSA-SJO VV Egmond en we beginnen om 14.00 uur.  De scheidsechter is Mutlu Seyhan en het team van de week is de  JO11-3.

Iedereen veel plezier en een fijne wedstrijd