De vooruitblik 23 –  Even verder……………..

Vooruitblik

Zondag 24 maart was er dan toch nog weer een surprise van onze mannen. Na de uitglijder in Zaandam bij RCZ, kon de ploeg zich herpakken en de smaak van een overwinning proeven op eigen veld tegen het altijd lastige VSV. Op de ranglijst leverde het geen voordeel op, daar RCZ op het laatste moment won van Alcmaria Victrix. Maar er komen wel ploegen dichterbij, dus misschien is er nog iets te realiseren. RKEDO verloor opnieuw en ook Alliance’22 heeft te maken met een vrije val. Egmond gaat door met winnen, maar tegenstander Bergen haalde door het winnen van de inhaalwedstrijd tegen VSV wel de tweede periode titel binnen. Ook Koedijk blijft in het spoor en wint wederom. Dat doet Sporting Krommenie ook en met Limmen is dat nu de top 3.

Alle uitslagen van 24 maart:

Hercules Zaandam – Koedijk 3-4

Alcmaria Victrix – RCZ 0-1

Zwanenburg – VSV 4-12

Sp. Krommenie – De Meteoor 2-0

SSA-SJO VV Egmond -Bergen 4-1

WSV’30 – Alliance’22 3-2

RKEDO – Limmen 1-3

Uitslag VSV – Bergen 1-2 (maandag 1 april)

Het komende weekend is er weer een volledig programma en er zijn meerdere leuke wedstrijden bij. Egmond ontvangt  nummer 3 Sporting Krommenie. RCZ en Hercules Zaandam gaan weer in een echte parkderby uitmaken wie voorlopig “het laatst lacht” in dit seizoen. Limmen krijgt bezoek van nummer 4 WSV’30 en Bergen krijgt visite van Alliance’22  en kan bij winst echt naar de middenmoot kijken. VSV krijgt nu Alcmaria Victrix op bezoek en als men deze wedstrijd niet kan winnen is er echt een superdip. Zelf gaan we op bezoek bij De Meteoor. Dat is geen makkelijke wedstrijd op voorhand, maar mogelijk geeft de terugkeer van aanvoerder Jordy Vierbergen de ploeg extra impulsen.

Dat gaan we weer afwachten.

Het programma voor zondag 7 maart:

SSA-SJO VV Egmond -Sp. Krommenie 1

De Meteoor – Zwanenburg 1

VSV – Alcmaria Victrix 1

RCZ – Hercules Zaandam 2

Koedijk – RKEDO 1

Limmen – WSV’30 1

Bergen – Alliance’22 1

Zwanenburg gaat zondag weer op reis en de bestemming is deze keer Tuindorp Oostzaan. We spelen zondag tegen De meteoor. De wedstrijd staat onder leiding van dhr. Paul Snoek enbegint om 14.00 uur. Het adres is Sportpark Tuindorp Oostzaan, Perenpad 3-5, 1033 TB Amsterdam.

Tot ziens