vv Zwanenburg 1

Zaterdag invulling staf seizoen 2024-2025, Mitch Snijders nieuwe hoofdtrainer

Volgend seizoen 2024-2025 zal zoals bekend de zaterdagselectie het vlaggenschip (prestatiegericht) worden van onze vereniging.

De afgelopen tijd hebben er door onze technisch manager Lex von Mauw vele gesprekken plaatsgevonden.

Wij zijn erg blij om te melden dat de nieuwe hoofdtrainer (opvolger Bert Loogman) uit onze eigen club komt: Mitch Snijders.

Mitch heeft het afgelopen seizoen als oud-speler stage gelopen bij onze zondagselectie als onderdeel van het behalen van zijn UEFA B diploma.

Van beide kanten is dit zeer goed bevallen en daarom gaan we volgend seizoen op de zaterdag verder!

Uiteraard zijn er in de staf nog meer namen bekend geworden voor volgend seizoen, zie hieronder, iedereen heel veel succes komend seizoen!

• Hoofdtrainer Zaterdag-Selectie: Mitch Snijders
  • Assistent-trainer voor Zaterdag 1: Mark von Mauw
  • Assistent-trainers, coach voor Zaterdag 2: vacature
  • Keeperstrainer Selectie: Jan Prevoo
  • Teammanager Zaterdag 1: Dirk-Jan van Haaren
  • Materiaalbegeleiding: Piet Zaal (gevraagd)

2 reacties

• Goed om te lezen dat de keuze op Mitch is gevallen.
    Ik heb Mitch meegemaakt als speler en dit seizoen als stagiair / assistent trainer.
    Mitch heeft het duidelijk in zijn vingers. Hij heeft een duidelijke visie, goede en gevarieerde oefenstof en is erg duidelijk in zijn communicatie.
    Met de ervaren Mark als assistent en de gedreven Dirk-Jan als Teammanager heb ik er alle vertrouwen in dat hij er iets moois van gaat maken komend seizoen.
    Mitch en de rest van de staf heel veel succes !!!
    Jullie zullen mij nog regelmatig zien komend seizoen, want het spel wordt gegarandeerd leuk om naar te kijken.