De vooruitblik 18 –  Spanning

Vooruitblik

Twee zondagen met een zeer beperkt programma in deze afdeling. Natuurlijk was de wedstrijd van ons eigen sterrenensemble op zondag 11 februari een zeer prettige opsteker en ook volkomen terecht. De winst ging na een spectaculaire wedstrijd mee naar Zwanenburg en daarnaast natuurlijk een tas vol zelfvertrouwen. Koedijk moest op beide zondagen in het veld komen en veroverde in totaal 4 punten en blijft goed meedoen in het linkerrijtje.

Alle uitslagen van 11 en 18 februari  waren:

RKEDO – Zwanenburg 2-4

Koedijk – VSV 3-1

Koedijk – Limmen   2-2

Op 25 februari is er weer een volledig programma en dus mogen we verder met de overlevingsstrijd. Natuurlijk wordt onze wedstrijd tegen Alliance’22 geen makkelijke wedstrijd.

Uit was het echter ook geen kansloze missie ook al deed de uitslag anders vermoeden en was met name de eerste helft een “beetje zwak.”

Na de prima wedstrijd tegen RKEDO moet er vertrouwen zijn en met de terugkeer van een aantal afwezigen, moet er nieuwe energie in de ploeg komen.

Bij de andere wedstrijden zijn de wedstrijden tussen Krommenie en Limmen en Egmond en Koedijk waarschijnlijk spannend. Verder is het afwachten wat Bergen gaat doen bij VSV in Velserbroek. Daar is het niet rustig met het overhevelen van 10 spelers naar de Zaterdag 1 en het vroegtijdige afscheid van trainer Tim Joon. Het zou voor de concurrenten niet nadelig zijn als VSV een vrije val gaat maken. Het gaat dus spannend worden.

Het programma voor zondag 25 februari

Hercules Zaandam – RKEDO 1

Alcmaria Victrix – WSV’30 2

Zwanenburg – Alliance’22 1

Sp. Krommenie – Limmen 2

SSA-SJO VV Egmond – Koedijk 1

De Meteoor – RCZ 1

VSV – Bergen 2

Zwanenburg speelt dus zondag om 14.00 thuis op het eigen sportpark tegen Alliance’22. De scheidsrechter is dhr. J. Appel. Het team van de week is deze keer de JO 12-3

We gaan weer de provincie in.