De vooruitblik 17 –  Inhalen

Vooruitblik

Het weekend van 4 februari was opnieuw niet echt prettig en positief voor Zwanenburg. De wedstrijd tegen WSV’30 was op zich een redelijke wedstrijd, maar punten werden er niet gepakt. De concurrenten wonnen wel en zo blijven we op plek 13 en lopen de andere ploegen verder van ons weg.

De aanvoerder van de ranglijst liep verder uit op nummer 2, omdat ze de wedstrijd tegen Limmen overtuigend wonnen en nu een voorsprong van 9 punten hebben op deze nummer 2.

Daartussen wisselen de ploegen regelmatig van plaats op de ranglijst. Alliance’22 en De Meteoor wonnen hun wedstrijd respectievelijk van Sp. Krommenie en Koedijk en Hercules Zaandam deelde de punten met “runner up” Bergen. Ook RCZ en RKEDO wonnen dus en dat maakt het plaatje rond.

Alle uitslagen van 28 januari  waren:

RCZ – VSV 2-0

Koedijk – De Meteoor 1-4

Limmen – SSA-SJO VV Egmond 1-3

Alliance’22 – Sp. Krommenie 3-2

WSV’30 – Zwanenburg 2-0

RKEDO – Alcmaria Victrix 1-0

Bergen – Hercules Zaandam 2-2

In plaats van een volledig programma, zoals in het overzicht stond, is er een inhaalweekend op de kalender gezet en dus gaan we de uitwedstrijd tegen RKEDO  in Avenhorn spelen. De andere inhaalwedstrijd is de ontmoeting tussen Koedijk en VSV. Ook het weekend van 18 februari is een weekend met inhaalwedstrijden. Op 25 februari is er weer een regulier programma.

Het programma voor zondag 28 januari:

RKEDO – Zwanenburg

Koedijk – VSV

Zwanenburg speelt dus zondag om 14.00 in Avenhorn. Het adres is: Julianastraat 45, 1633JL Avenhorn en de scheidsrechter is dhr. J. Jozefzoon.

We gaan weer de provincie in.

1 reactie